Shop Mobile More Submit  Join Login
Traffic Monster by Saccstry Traffic Monster by Saccstry
One day I was staring at the stoplights while in traffic. And I thought they would make perfect eyes on a cute girl :la: And from there she developed into a gigantic traffic monster. Fighter jets are trying to take her down before she can destroy the city, but she’s got a nice giant construction helmet for protection lol. Her weapons are the huge street sign clubs on the end of all her fingers which she uses to topple buildings and smash planes out of the sky! She obliterated all the other jets..can this last one stop traffic monster?…LOLNOPE!!!Nothing can stop traffic monster!
Add a Comment:
 
:iconthegurch:
TheGurch Featured By Owner Sep 13, 2014
Proper awesome monster picture! 
Reply
:iconmiss-monomi:
miss-monomi Featured By Owner May 21, 2014
very nice!! i would like to live on saccstry street hehe
Reply
:icon1398-v6ax:
1398-V6AX Featured By Owner Nov 2, 2013
Okay, this is amazing.
Reply
:iconbluebellebro:
BlueBelleBro Featured By Owner Sep 9, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Ohmygawd. The concept is awesome. Every bit of this is purely awesome. 
Reply
:iconthesquarewave:
Thesquarewave Featured By Owner May 14, 2013
Oh man! Nice! This made my night. :D
Reply
:iconnodoru-is-noodle:
Nodoru-is-Noodle Featured By Owner Jan 20, 2013  Student General Artist
your art is amazing
Reply
:iconvanillasnowflake:
VanillaSnowflake Featured By Owner Dec 28, 2012  Hobbyist General Artist
sooooooo creeepy. but i love the concept, so creative
Reply
:iconneamid:
Neamid Featured By Owner Nov 12, 2012  Hobbyist
Thats AWESOME :D

You should have made the teeth traffic cones
Reply
:iconiiwi:
Iiwi Featured By Owner Oct 12, 2012  Student General Artist
WOW, See how getting inspired from everywhere and everything is just fun?? This is just really creative!! I love her! ;^; I adore her teeth and her cute little button nose.
And everything else.
I love how you did her eyes!
o.o
I see a mad face I wonder who added that.
:iconrubcheeksplz:
Reply
:icondeath-fish:
death-fish Featured By Owner Mar 21, 2013
Some wacko. Gonna get it. >:I
Reply
:iconiiwi:
Iiwi Featured By Owner Mar 22, 2013  Student General Artist
Huh? lol
Reply
:icondeath-fish:
death-fish Featured By Owner Mar 22, 2013
The wacko who didn't like the drawing is gonna get it.
Reply
:iconiiwi:
Iiwi Featured By Owner Mar 22, 2013  Student General Artist
Oh I get it LOL! pft.
Reply
:icondeath-fish:
death-fish Featured By Owner Mar 23, 2013
LOL. xD Um.. I am Nova.
Reply
:iconiiwi:
Iiwi Featured By Owner Mar 25, 2013  Student General Artist
LOL hi. Nova! ^^
Reply
:icondeath-fish:
death-fish Featured By Owner Mar 25, 2013
What's up?
Reply
(1 Reply)
:iconafinewar:
AFineWar Featured By Owner Oct 10, 2012  Hobbyist General Artist
Completely awesome :thumbsup:
Reply
:iconsparkling-mica:
sparkling-mica Featured By Owner Oct 8, 2012   Traditional Artist
I love how her hair turn into the roads and these adorable folds under her traffic light eyes!
It would be nice to meet such a cute girl walking in a city xD
Reply
:iconsaccstry:
Saccstry Featured By Owner Oct 8, 2012
Thank you!!
But..she'd be a billion times bigger than you, her foot is like the same size as 100 people! XD
Reply
:iconrevercetti:
ReVercetti Featured By Owner Oct 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
very original :D
Reply
:iconsaccstry:
Saccstry Featured By Owner Oct 8, 2012
Thank you!
Reply
:iconimrandomartist:
ImRandomArtist Featured By Owner Oct 7, 2012
...............................................you would this that all those signs on her fingers would make the cars stop moving and driving up her hair...some people just can't get a hint and stay away :P
your stuff are interesting, if not a bit disturbing and scary as hell ^^
Reply
:iconmilzs:
milzs Featured By Owner Oct 7, 2012
This is so strange :D
Reply
:icongorybluecat:
GoryBlueCat Featured By Owner Oct 7, 2012  Student Traditional Artist
Oh nice! ^^
Reply
:iconsaffronsaffy:
Saffronsaffy Featured By Owner Oct 7, 2012  Student Traditional Artist
Aweeeeeeeee.
That;s cute :3
Reply
:iconsamuraiegg:
samuraiegg Featured By Owner Oct 7, 2012
omg creeepy
Reply
:iconbunniexqueen:
BunnieXQueen Featured By Owner Oct 7, 2012  Hobbyist Traditional Artist
it's so awesome~~ :3 I really thik the eyes are so well done also under her eyes..the..how do ya say it?..sort..of..kinda wrinkles? x: ..oh well it's really good!!:D I really love your art!!
Reply
:iconsaccstry:
Saccstry Featured By Owner Oct 7, 2012
Thank you! Uh..skin folds maybe? I don't know XDD
Reply
:iconbunniexqueen:
BunnieXQueen Featured By Owner Oct 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
haha okey :P ^^
Reply
:icondecloonone:
DeCloonOne Featured By Owner Oct 7, 2012  Student Artist
Awesome
Reply
:iconebbaozolins:
EbbaOzolins Featured By Owner Oct 7, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Wow, amazing!!
Reply
:iconantarescr302:
AntaresCr302 Featured By Owner Oct 7, 2012  Hobbyist General Artist
>.> I don't like her
Reply
:iconsaccstry:
Saccstry Featured By Owner Oct 7, 2012
She will smash you with her street signs hands then XD!
Reply
:iconantarescr302:
AntaresCr302 Featured By Owner Oct 8, 2012  Hobbyist General Artist
meh. Got used to smashing my head on anything so far.
Reply
:iconqhostkid:
qhostkid Featured By Owner Oct 7, 2012
I love how the traffic lights look like they've been wedged into her face... If that makes sense lol :XD:
Reply
:iconjurassicparkfan:
JurassicParkFan Featured By Owner Oct 7, 2012  Student General Artist
I can't help but to love your art <3
Reply
:iconbereaving-ballet:
Bereaving-Ballet Featured By Owner Oct 7, 2012
Your mind is so deliciously twisted <3
super original and cute, 10/10
Reply
:icondave-simkus:
Dave-Simkus Featured By Owner Oct 6, 2012  Student Digital Artist
Great! Now I'm going to have nightmares
Reply
:icontwistedperfections:
TwistedPerfections Featured By Owner Oct 6, 2012
Lol this is cute.
Reply
:iconhopenomsdinosawrs:
HopeNomsDinosawRs Featured By Owner Oct 6, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thats a really cute Idea! xD
Especially because when I was little, I always was scared by those traffic lights.
I thought they were somekind of monsters with eyes. XD
I'm really glad I see that NOW that I'm older.
You would have given me Nightmares back then xD

Really like this one <3
Reply
:iconthemilexmemeplex:
TheMilexMemeplex Featured By Owner Oct 6, 2012  Hobbyist Writer
I'll follow any directions she gives me.
Reply
:iconbearkind:
bearkind Featured By Owner Oct 6, 2012  Student Traditional Artist
wow this is an awesome concept!
looove it >u<
Reply
:iconkikomazumi:
Kikomazumi Featured By Owner Oct 6, 2012  Hobbyist Digital Artist
looks awesome!
Reply
:icontai-porto:
Tai-Porto Featured By Owner Oct 6, 2012  Student Filmographer
her nose is so cute~
Reply
:iconsaccstry:
Saccstry Featured By Owner Oct 7, 2012
Hehe thank you!!
Reply
:iconmoichromatic:
MoiChromatic Featured By Owner Oct 6, 2012
And which company is she employed by? XD
I love the idea! It's really creative ^^
Reply
:iconsaccstry:
Saccstry Featured By Owner Oct 7, 2012
Traffic monster obeys no one XDD
Thank you!
Reply
:iconcyxfliite:
Cyxfliite Featured By Owner Oct 6, 2012  Hobbyist General Artist
That's okay. I didn't wanna sleep tonight anyway. :iconscaredplz:

But she is really cute as well as frightening. :iconadorableplz:
Reply
:iconmr-nik:
MR-NIK Featured By Owner Oct 6, 2012   Digital Artist
Hahhaha you are crazy.
I like how her braids turn into one way streets where the cars can go nowhere but into oblivion.
You think up the most bizarre shit, and you are dedicated enough to commit them. That's really admirable.
Reply
:iconbluevelvetwings:
bluevelvetwings Featured By Owner Oct 6, 2012  Student Traditional Artist
Traffic is already monstrous enough XD She's cute~
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 6, 2012
Image Size
488 KB
Resolution
1100×779
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
11,891 (1 today)
Favourites
520 (who?)
Comments
64
Downloads
116
×